Asiakastarinat
Palvelulaitekonsepti tekee työnteosta sujuvaa 9Livesilla
Suomalainen sosiaali- ja terveyspalveluyritys 9Lives on melko tuore Decensin yhteistyökumppani, mutta sen omistama Stella Kotipalvelut Oy on ollut asiakkaamme jo vuodesta 2017. Kun 9Lives osti Stellan joulukuussa 2021, yhteistyö Decensin kanssa jatkui yrityskaupan myötä.
”Yhteistyö Decensin kanssa on sujunut hyvin. Decensläisillä on vanhastaan hyvä tietämys ja tuntemus, joten yliheitot ja siirtymät sujuvat sutjakkaasti. Decens on toiminnassamme aina mukana jollakin tavalla, jos asia liittyy laitekantaan tai verkkoihin”, 9Livesin ICT-manageri Marko Limnell kertoo.
Yrityslaitteiden vikailmoitukset hoituvat helposti myös sähköisesti
Marko Limnell kokee Decens-kumppanuuden ennen kaikkea omaa työtänsä helpottavaksi.
”Hyvä kumppanuus on erittäin tärkeää, sillä olemme ulkoistaneet niin paljon asioita kuin vain mahdollista. Kumppanuus säästää minulta vaivaa ja aikaa”, Limnell sanoo.
Hän arvostaa sitä, että Decensin palveluun voi luottaa myös ongelmatilanteissa. Vikailmoitusten tekeminen sujuu mutkattomasti niin sähköisesti tehtävillä ilmoituksilla kuin henkilökohtaisilla viesteillä Decensin yhteyshenkilöille.
”Decens huolehtii, että käyttäjällä on aina toimiva laite. Jos verkko ei toimi työntekijällä Oulussa, minun ei tarvitse lähteä säätämään sitä paikan päälle. Jos kone menee rikki, Decensiltä saa nopeasti avun joka puolelle Suomea. Se on Decensin suurin etu ajankäyttömme kannalta. He katsovat joko etänä tai paikan päällä, pystyykö konetta korjaamaan vai pitääkö sen tilalle hankkia uusi”, Limnell sanoo.
Hän on kokenut yhteistyön Decensin kanssa toimivaksi.
”Sitoumus Decensiin on ollut pitkä. Vaikka alan tarjontaa löytyy ja minulle tarjotaan palveluita lähes kerran päivässä, minulla ei ole ollut tarvetta tarttua niihin.”
”Hyvä kumppanuus on erittäin tärkeää, sillä olemme ulkoistaneet niin paljon asioita kuin vain mahdollista.”
Tarve
Varma ja huoleton palvelu, mikä takaa aina toimivat laitteet, VPN- ja nettiyhteydet ja helpon käyttöönoton henkilöstölle.
Ratkaisu
Palvelulaitekonsepti, joka tukee liikkuvan henkilöstön tarpeita, ja tarjoaa nopean avun myös vikatilanteissa.
Hyöty
Yritys säästää aikaa ja vaivaa, kun Decens pitää huolen, että jokaisella käyttäjällä on aina toimiva laite ja verkkoyhteydet kunnossa.
Haluatko kuulla lisää?
9Lives on vuonna 2012 perustettu yksityinen suomalainen sosiaali- ja terveyspalveluita tarjoava yritys, joka on erikoistunut liikkuviin hoitajakeskeisiin palveluihin. Yritys lähes 3000 ammattilaista. 9Livesin juuret ovat ambulanssitoiminnassa, mutta se on kasvanut Suomen johtavaksi toimijaksi liikkuvissa ja hoitajakeskeisissä sosiaali- ja terveyspalveluissa. Terveydenhuoltoalan monialayritys tarjoaa muun muassa sekä kiireellistä että kiireetöntä sairaankuljetusta, kotihoitoa ja henkilökohtaista avustusta sekä siivouspalveluja. Yritys tekee tiivistä yhteistyötä hyvinvointialueiden, yrityksien ja yksityisten tahojen kanssa.