Decens Oy:n strategia vuosille 2023—2025 pyrkii vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeisiin palveluilla, asiakaskokemuksella ja osaamisella. Visiomme on olla houkuttelevin digitaalisia palveluita toimittava ICT-kumppani, jolla on onnellisimmat työntekijät.
Kolmivuotisen strategiakautemme tavoitteena on luoda asiakkaillemme entistä enemmän arvoa parhailla palveluilla, asiakaskokemuksella ja osaamisellamme. Keskeisimmät muutos- ja kehitysalueemme liittyvät myynnin uudistamiseen, palveluidemme ja prosessiemme kehittämiseen sekä henkilöstön onnellisuuden kasvattamiseen.
Heimolaisuus on strategisten tavoitteidemme kivijalka, tärkein arvomme. Se muodostaa kulttuurimme ytimen ja ohjaa päivittäistä toimintaamme asiakkaidemme, kumppaneidemme ja toistemme kanssa. Heimolaisuudesta käsin rakennetaan myös parasta asiakaskokemusta ja työntekijöiden onnellisuutta.
Strategiamme painopistealueet
Olemme määritelleet strategiassamme painopistealueet, joissa menestymällä takaamme parhaat mahdollisuudet kannattavaan liiketoimintaan, jatkuvaan parantamiseen, kasvuun ja erottautumiseen. Tavoittelemme selvää vuosittaista kasvua ja tulostason vakiinnuttamista tulevilta vuosilta.
Tarjoamme kattavat, monipuoliset, skaalautuvat, kilpailukykyiset ja tuotteistetut palvelut asiakkaidemme eduksi. Kehitämme palveluitamme jatkuvasti ja parannamme niiden muotoilua. Paras asiakaskokemus on aina mielessämme.
Panostamme kanssakäymisen helppouteen ja tuotamme lisäarvoa asiakkaillemme entistä laajemman kumppaniverkoston avulla.
Nykyaikaistamme tietojärjestelmämme ja uudistamme toimintatapojamme parhaita käytäntöjä hyödyntäen. Sujuvoitamme arkea automaatiolla ja pyrimme minimoimaan hukan.
Laadimme henkilöstrategian vastaamaan tavoitteitamme ja kehitämme johtamisen käytäntöjämme.
Kun toteutamme strategiaamme onnistuneesti:
-
- meillä on onnellisimmat työntekijät
- olemme houkuttelevin vaihtoehto
- tarjoamme parhaan asiakaskokemuksen
- saavutamme taloudellista kasvua ja kehitystä.