Ajankohtaista

Decensin Service Deskissä työskentelee kokeneita IT-asiantuntijoita, jotka ratkovat päivittäin mitä moninaisempia IT-haasteita.

 

Ei tehdä nyt näistäkään numeroa, mutta Decensin Service Desk:

  •  saa asiakkailta lähes täydet pisteet: asiakastyytyväisyyskeskiarvo on 4,8/5
  • on ratkaissut yli 500 000 tikettiä reilun kymmenen vuoden aikana
  • tarjoaa palvelua jopa 5 kielellä: suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, espanjaksi ja hollanniksi
  • vastaa puheluihin keskimäärin alle 10 sekunnissa.

 

Asiantuntevaa tukea yritysten erilaisiin IT-ongelmiin

Olipa kyse työaseman ongelmista, ohjelmistoasennuksista tai pilvipalveluiden kinkkisistä kysymyksistä, Service Deskin porukka on valmiina auttamaan – nopeasti, ystävällisesti ja syvällä asiantuntemuksella. Yli 80 prosenttia tukipyynnöistä ratkeaa jo yhdellä puhelinsoitolla.

”Vuosien varrella on kertynyt paljon kokemusta eri IT-ongelmista, mutta toki välillä täytyy itsekin tukeutua Microsoftin ohjeistuksiin. Etäyhteyden avulla onnistuu moni jippo, ja olen saanut sen avulla esimerkiksi lääkärihelikopterin navigaattorin toimimaan. Mitä oudompi ongelma, sitä hienompi on fiilis, kun sen saa ratkaistua”, kertoo järjestelmäasiantuntija Mari Suojanen.

Service Deskin naisista jokaiselle on kertynyt IT-asiantuntemusta jo yli 15 vuoden ajalta – yhteensä näillä neljällä naisella IT-työkokemusta on komeat 84 vuotta. Tietoa jaetaan tiimin kesken tehokkaasti ja jatkuva tietojen päivittäminen, esimerkiksi pilvisovelluksiin ja tietoturvaan liittyvissä asioissa, kuuluu jokaisen tiimiläisen arkeen. Tiimiläiset suorittavat työn ohessa Microsoftin sertifikaatteja ja moni heistä lukee vapaallakin alaan liittyviä julkaisuja.

”Heimolaisuuden henki näkyy meillä vahvasti. Vaikka me työskentelemme eri kaupungeissa, Vaasassa, Tampereella ja Espoossa, tieto kulkee nopeasti tiimin välillä. Uskon, että asiakkaiden tyytyväisyyttä vahvistaa se, että meillä ei ole painetta tehdä asioita nopeasti pois alta, vaan hoidamme jokaisen tiketin huolella ja keskittyneesti”, kertoo järjestelmäasiantuntija Jenni Fredlund.

Crazy good!

(Service Desk -asiakaspalaute)

”Mieletöntä palvelua jälleen kerran. Ootte kultaa.”

 

(Service Desk -asiakaspalaute)

IT-ongelmien äärellä saa käyttää myös luovuuttaan.

”Eräällä etätöissä olleella asiakkaalla oli ongelmia kotinäyttönsä kanssa. Käänsimme monta kiveä ja ajoimme läpi päivitykset, kunnes lopulta keksin, että hän voisi kokeilla toisenlaista adapteria, joka olisi yhteensopiva häneltä löytyvän kaapelin kanssa. Asiakas oli hyvin kiitollinen, kun selvitin, mistä hän voi käydä adapterin ostamassa. Kuulemma lähti sillä näyttö pelittämään”, kertoo järjestelmäasiantuntija Satu Niemi.

”Heti aamusta hänellä oli iloinen ja reipas asenne.”

Service Desk -asiakaspalaute

Mari Suojanen

  • 21 vuotta IT-alalla
  • 7 vuotta mittarissa Decensillä vuonna 2025
  • 3 sanalla kuvailtuna: tunnuskaveri, auttavainen, ystävällinen
  • 2 lempipuuhaa vapaalla: koirien kanssa ulkoilu ja urheilumatsit
Service Desk, järjestelmäasiantuntija Mari

Satu Niemi

  • 20 vuotta IT-alalla
  • 6 vuotta mittarissa Decensillä vuonna 2025
  • 3 sanalla kuvailtuna: ystävällinen, täsmällinen, periksiantamaton ongelmanselvittäjä
  • 2 lempipuuhaa vapaalla: ulkoilu koirien kanssa ja pelaaminen
Satu, Service Desk, järjestelmäasiantuntija

Jenni Fredlund

  • 17 vuotta IT-alalla
  • 4 vuotta mittarissa Decensillä vuonna 2025
  • 3 sanalla kuvailtuna: asiantunteva, iloinen ja eläinrakas
  • 2 lempipuuhaa vapaalla: hengailu lemmikkien (koira ja kissa) kanssa ja ulkoilu
Service Desk, järjestelmäasiantuntija Jenni

Katariina Keisala

  • 26 vuotta IT-alalla
  • 6 vuotta Decensillä vuonna 2025
  • 3 sanalla kuvailtuna: ystävällinen, luotettava, innokas asiakaspalvelija
  • 2 lempipuuhaa vapaalla: lemmikkieläinten hoito ja luonnossa liikkuminen
Katariina on Service_Deskin järjestelmäasiantuntija. Hän seisoo lumessa ja silittää ko iraansa.

Iiteepalvelua, josta ei tehdä numeroa. Vuodesta 2008.

Yksityisyyden suoja

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi, ja ne tunnistavat sinut, kun palaat verkkosivustollemme, ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat mielestäsi kiinnostavimpia ja hyödyllisimpiä.