Ajankohtaista

Decensin helpdesk eli käyttötukipalvelu tekee kaikkensa sen eteen, että asiakkaat olisivat mahdollisimman tyytyväisiä IT-palveluidensa sujuvuuteen. Kaikki mahdolliset ongelmatilanteet pyritään selvittämään ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Mikä tekee Decensin tarjoamasta helpdesk -palvelusta erityisen?

Decens on täysin suomalainen, kokonaan henkilökuntansa omistuksessa oleva yhtiö. Kaikki työt tehdään suomalaisen henkilökunnan voimin. Suomessa työllistävän palvelun osoituksena Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Decensin käyttötukipalvelulle Avainlippu -merkin. Helpdesk -palvelua tarjoamme suomen kielen lisäksi myös ruotsiksi ja englanniksi.

Kotimaisuuden lisäksi vahvuutemme on ystävällinen, asiantunteva, nopea ja joustava palvelu. Hyvä palveluhenki ja yhteistyökyky heijastuvat saadussa asiakaspalautteessa. Asiakaspalvelumme laatua ja -tasoa mitataan säännöllisesti, jotta voimme kehittää palveluamme entistä paremmaksi. Tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia, joten asiakaspalvelutaitojen lisäksi asiantuntijoiltamme löytyy erinomaiset ongelmanratkaisukyvyt.

Palvelumme toteutetaan yhden yhteydenottopisteen (Single Point Of Contact, SPOC) konseptin mukaisesti, jolloin asiakas voi keskittää kaikki IT-ympäristöön liittyvät yhteydenotot yhteen paikkaan. Monisyisempiin haasteisiin otetaan mukaan toisen tai kolmannen tason asiantuntijoita. Tällöinkin helpdeskin asiantuntija ottaa aina itse vastuun siitä, että hän valvoo asiakkaan tiketin etenemistä loppuun asti ja sulkee sen vasta, kun lopullinen vastaus on saatu – vaikka siihen tarvittaisiin kolmattakin osapuolta. Lopuksi helpdesk tiedottaa asiakkaalle ratkaisusta ja pyynnön sulkemisesta.

Ota yhteyttä, niin varmistetaan yhdessä, että yrityksenne on valmis kyberturvallisuuslain vaatimuksiin.