Ylläpitopalvelut

Verkot ja palvelimet

Vakavia tietoteknillisiä ongelmia saattaa ilmetä varoittamatta eikä asiakkaalla ei ole välttämättä ammattitaitoa ratkaista ongelmaa. Decensillä on suuri joukko verkkojen ja palvelinten ammattilaista takaamassa asiakkaan ympäristön toimivuuden. Ylläpitopalvelun ansiosta asiakas pystyy vapauttamaan omia resurssejaan panostaakseen ydinliiketoimintansa pyörittämiseen. Valvottavien kohteiden hallinta toteutetaan sovitulla palvelu- ja vasteajalla. Ylläpito vastaa muun muassa muutospyyntöihin ja reagoi järjestelmien tuottamiin hälytyksiin.

Turvaa liiketoimintasi jatkuvuus IT-ylläpidon avulla

Ylläpitopalvelun ansiosta yrityksesi verkko toimii optimaalisesti ja ilman käyttökatkoksia. Palvelulla taataan järjestelmien jatkuva ja mahdollisimman häiriötön toiminta. Ylläpitopalvelun sisältö räätälöidään yrityksesi tarpeen mukaan. Palvelulla on kiinteä kuukausihinta, jonka ansiosta yllätyskuluja ei ilmene. Palvelun muita etuja ovat ohjelmistojen toimivuus, kattava dokumentointi, valvontapalvelu ja nopea reagointi vikatilanteissa.

Ylläpitoomme voidaan sisällyttää myös puhelintuki- ja varalaitepalvelut tarpeen mukaan. Puhelintukemme tavoitettavuusajat määräytyvät sovitun palvelutason mukaisesti. Yleisin palvelutaso on arkisin klo 8.30 – 16.30 välisenä aikana neljän tunnin vasteajalla. Kriittisten palveluiden osalta tuki on laajennettavissa jopa seitsemään päivään viikossa ja 24 tuntia vuorokaudessa kattavaan palveluun tarpeen mukaisella vasteajalla.

Decensin asiakas Finncont otti palvelinten hallinnan ja ylläpidon käyttöön vuonna 2014, ja on mielissään palvelun tuomista hyödyistä.

Lue asiakastarinasta lisää täältä >>

Ota yhteyttä myyntiimme, niin kerromme lisää!