Ajankohtaista

Haemme lisävahvistuksia Service Desk palvelutiimiimme, Tampereen tai Vaasan toimistolle.

Service Desk Specialistin työ pitää sisällään palvelupyyntöjen ratkaisemista etähallinnan, puhelimen ja sähköpostin avulla. Työtehtävät pitävät sisällään mm. palvelin ja työasemaylläpitoon liittyviä palvelupyyntöjä sekä vikatilanteiden selvittelyä ja korjaamista.

Lue lisää tehtävästä ja lähetä hakemus >>>

Iiteepalvelua, josta ei tehdä numeroa. Vuodesta 2008.

Yksityisyyden suoja

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi, ja ne tunnistavat sinut, kun palaat verkkosivustollemme, ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat mielestäsi kiinnostavimpia ja hyödyllisimpiä.