Iiteepalvelua, josta ei tehdä numeroa.

Decens toimittaa laajalla skaalalla iiteepalveluja sadoille asiakkaille joka puolella Suomea. Tamperelaisten juurtemme mukaisella asenteella hoidamme tarvittavat ulkoistus- ja käyttötukipalvelut asiakasta kuunnellen, ammattimaisesti ja jämptisti. Numeroistakin näkee, että homma toimii. Mutta vaikka aihetta olisi, niin ei tehdä tästä numeroa.

Decensin NPS on 33. Mitä se tarkoittaa?

NPS eli Net Promoter Score on keskeinen asiakastyytyväisyyden mittari, jolla seurataan asiakkaiden suositteluhalukkuutta. Decensin tuorein mittaustulos on 33. Yleisesti ottaen hyväksi NPS-arvoksi lasketaan kaikki nollasta ylöspäin, mutta jos jostain, niin tästä me haluamme tehdä vielä suuremman numeron.

Service Deskimme palveluarvosana on 4,7. Onko se hyvä?

Decensin Service Desk -palvelussa yli 70 kokenutta tietotekniikan asiantuntijaa tarjoaa iiteekäyttäjätukea kolmella kielellä asiakasyritysten työntekijöille ja teknisille tukihenkilöille. Vaikka kuukausittain meille tulee lähes 5000 tukipyyntöä eli kiirettä pitää, suoriudumme niistä asiakkaiden mielestä kaiketi ihan kelvollisesti: asiakastyytyväisyyskeskiarvomme kun on 4,7/5,0. Jos nyt numeroa halutaan tehdä.

 

Palvelut

Iiteepalvelua joka lähtöön.
Tai ainakin joka toiseen.

Jos iitee ei ole ydinbisnestäsi, anna se Decensin kokeneiden ammattilaisten hoitoon, asiantuntevasti ja tämän päivän vehkeillä. Tarjoamme yrityksellesi kaikki tarvittavat iiteeratkaisut ja palvelut samasta paikasta – kiinteään hintaan ja tyytyväisyystakuulla.

Morot asiakkailta

Palvelulaitekonsepti tekee työnteosta sujuvaa 9Livesilla

Decensin palvelulaitekonsepti tukee liikkuvan henkilöstön tarpeita ja tarjoaa nopean avun myös vikatilanteissa.

Työasemat kiinteään kuukausihintaan

Kun haluat säästää merkittävän potin yrityksesi työasemien kertainvestoinneista, kannattaa hankkia laitteet palveluna Decensiltä. Arkta otti Palvelu-PC:t käyttöön vuonna 2016.

Betset-yhtiöillä kustannustehokas WLAN-palvelu

Palveluympäristön digitalisoitumisen myötä Betset halusi vahvistaa entisestään tehtaidensa verkkoinfraa. Ratkaisuksi valikoitui Decensin kustannustehokas WLAN-palvelu.

Todistusaineisto

Plakaatteja on seinä täynnä,
mutta hoidetaan nyt vaan hommat ensin.

Voisimmehan me itsekin koittaa todistella Decensin olevan äärimmäisen tietoturvallinen, viimeisen päälle luottokelpoinen ja tätä nykyä melko isokin iiteealan yritys. Mutta jätetään se suosiolla muille – tässä muutama esimerkki.

Numerot

Numeroita, joista ei tehdä numeroa. Tai jos hiukan.

Meille on kertynyt kaikenlaisia toimintamme laadusta ja määrästä kertovia, ihan kelvollisia numeroita. On niissä aihetta ylpeyteenkin, mutta emme halua pitää niistä liiemmin metakkaa. Tässä kuitenkin muutamia, joita kehtaa esitellä.

Liikevaihto M€

NPS

Henkilöstö

Tyytyväisyys Service Desk -palveluun

eNPS

Tuoreimpia

Hyvähän se on pysyä ajan tasalla,
missä milloinkin mennään.

Haussa HR Manager

Etsimme HR Manageria vastaamaan kokonaisvaltaisesti käytännön HR-tehtävistä sekä HR-kehitystyöstä.Tässä roolissa pääset aidosti rakentamaan ja kehittämään HR-prosesseja ja vaikuttamaan kasvavan organisaatiomme yrityskulttuuriin osana johtoryhmää. Työssäsi toimit...

Lue lisää

Tyytyväisiä heimolaisia jo reippaasti yli 100

Decens on tyytyväisten heimolaisten työpaikka, jossa onnellisuutta rakennetaan arkisilla teoilla. Heimossa työskentelee 115 ammattilaista, joista kaksi kolmesta asiantuntijatehtävissä. Henkilöstön suositteluhalukkuutta kuvaava eNPS-luku on Decensillä 51, mikä on...

Lue lisää

Muutamme uusiin toimitiloihin Tampereella

Decensin uusissa toimitiloissa varasto ja toimistotilat pääsevät saman katon alle. Modernit työtilat on suunniteltu tukemaan Decens Heimon työntekoa yksin ja yhdessä, etänä ja kasvokkain.Tampereen-toimistomme muuttaa Ruskosta Lahdesjärvelle. Kasvavan yrityksemme...

Lue lisää

Rentoja kohtaamisia kesäjuhlissa

Järjestimme perinteiset kesäjuhlat asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme Vaasassa, Tampereella ja Helsingissä. Sää suosi ja upeat miljööt tarjosivat loistavat puitteet kohtaamisille niin vanhojen kuin uusien tuttavien kanssa.Meillä oli ilo järjestää tänä...

Lue lisää

Lähitukipalvelu tekee asiakkaan arjesta sujuvaa

Decensin tarjoama lähitukipalvelu on saanut vankan jalansijan asiakkaiden keskuudessa. Lähitukitiimi ei ole vain ulkopuolinen asiakkaan apuri, vaan jotkut työskentelevät osana asiakkaan it-organisaatiota, suoraan asiakasyrityksen toimipisteessä. Tiimin johtaja,...

Lue lisää

tyytyväiset heimolaiset

IT-laitteiden hankinta palveluna

Decensin laitepalvelu vapauttaa yrityksen IT-päättäjän aikaa tärkeämpiin tehtäviin. Toimitamme tarvitsemanne IT-laitteet kiinteällä kuukausimaksulla ja pidämme huolta, että kaikki laitteet pysyvät toimintakuntoisia.   Kertakustanteiset laitehankinnat ovat...

Lue lisää

Suojaa yrityksen mobiililaitteet ja tietokoneet hyökkäyksiltä Decensin päätelaitetietoturva PRO-palvelulla.

Konesali- ja kapasiteetti­palvelut lisäävät suosiotaan

Vuosi 2023 oli Decensin konesali- ja kapasiteettipalveluille kasvun vuosi. Tallennetun tiedon määrä kasvaa yrityksissä räjähdysmäisesti, mikä tarkoittaa kasvavaa kapasiteettitarvetta. Tietoturva- ja hybridiuhkien lisääntyessä monet yritykset haluavat määrittää...

Lue lisää

Decens sai ISO/IEC 27001:2022 -sertifikaatin

Decensin tietoturvapäällikkö Janne Raiski ja palvelujohtaja Markku Aaltonen vastaanottivat ISO/IEC 27001:2022 -sertifikaatin Kiwa Inspectan Johannes Lindellilta Tampereella 21.12.2023.Decens Oy:n tietoturvallisuuden hallintajärjestelmä täyttää maailman johtavan...

Lue lisää