fbpx

Decensin Service Desk -palvelussa työskentelee 70 kokenutta tietotekniikan asiantuntijaa, jotka tarjoavat IT-käyttäjätukea sekä yritysten työntekijöille että teknisille tukihenkilöille. Erinomainen asiakastyytyväisyys (4,7/5) kertoo palvelun tasosta ja tarpeesta.

 

Service Desk -tiimin asiantuntijat auttavat kaikissa tietotekniikan asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. He saavat yhteensä noin 4500 tukipyyntöä kuukaudessa yritysten IT-ammattilaisilta ja loppukäyttäjiltä. Avunpyyntöjä vastaanotetaan palveluportaalin, puhelimen ja sähköpostin välityksellä ja niihin reagoidaan ripeästi. Decensin suomalaisilta asiantuntijoilta palvelua saa suomen ja ruotsin lisäksi myös englanniksi.

Kun työntekijällä on ongelmia työaseman käytön kanssa, salasana ei toimi tai käyttöjärjestelmän päivittäminen ei onnistu, löytyy ratkaisu usein yhdellä yhteydenotolla Service Deskiin eli käyttäjätukipalveluun. Pääkäyttäjien, eli yritysten omien IT-ammattilaisten tai teknisten tukihenkilöiden, tuki- ja palvelupyynnöt liittyvät useimmiten laajempiin teknisiin kokonaisuuksiin, kuten palvelinympäristöihin, verkkoyhteyksiin ja tietoturvaan. Asiakkaille on tarjolla sopimuksesta riippuen palvelua jopa vuorokauden ympäri.

Asiakkaiden arvio käyttäjätukipalvelusta lähes 5/5

Service Deskin huippuasiantuntijoita työskentelee Decensin eri toimipisteissä eri paikkakunnilla, joten tarvittaessa IT-ongelmia voidaan tulla ratkomaan myös paikan päälle. Decensiläisille palvelun laatu on kunnia-asia ja työhönsä motivoituneet IT-supersankarit saavatkin erinomaisia arviointeja asiakkailta vuodesta toiseen.

Asiakaspalautetta pyydetään paitsi jokaisen tukipyynnön yhteydessä myös säännöllisillä asiakastyytyväisyyskyselyillä. Kun asiakkaita pyydetään arvioimaan Service Desk -palvelun taso asteikolla yhdestä viiteen, kipuaa arvioiden keskiarvo joka vuosi lähelle viittä. Decensin palvelujohtaja Sami Göösin mukaan suurin syy erinomaisiin tuloksiin löytyy motivoituneesta ja kokeneesta henkilöstöstä.

– Meillä työskentelee Service Deskissä henkilöitä, joilla on pitkä kokemus IT-alalta, ja joiden vuorovaikutustaidot ja tekninen osaaminen ovat huipputasoa. Työntekijöiden vaihtuvuus on todella vähäistä, mikä johtunee varmaankin myös siitä, että meillä työntekijöistä halutaan pitää mahdollisimman hyvää huolta. Se näkyy niin esihenkilötyöhön panostamisessa kuin henkilöstöeduissa.

Decensin servicedeskiläiset Helvetinjärven kansallispuistossa.

Service Deskin asiantuntijat saavat jatkuvasti asiakkailta erinomaista palautetta. Vuonna 2022 asiakaspalautteiden keskiarvo asteikolla 1—5 oli 4,7. Toukokuussa 2022 servicedeskiläiset viettivät tiimipäivää Helvetinjärven kansallispuistossa.

Onko teidän yrityksessänne IT-tarpeita, joiden ratkomiseen ja hallintaan haluatte tehostusta? Ota yhteyttä myyntiimme, niin kerromme lisää!